Kan inte sova..

Har legat och vridit och vänt på mig i sängen nu i säkert 1½ timme men jag lyckas inte somna.. hatar sånt här.. Varför kan man aldrig somna då man vet att man ska upp tidigt nästa dag? Gaaah!
Har sett utröstningen av Let's dance som jag egentligen inte bryr mig ett piss om men det fanns inget att se på, sen såg jag på Samantha, min nya favorit serie, så himla rolig :D Så har jag även legat och iaktagit min lilla bebis när han tvättade sig bakom öronen, tycker det är så fruktansvärt sött så jag skulle kunna dö på fläcken ;D

Tänkte att det är ingen vitts att jag ligger i sängen och glor i taket då jag ändå inte kan sova så först testade jag att skicka ett sms till Thobias för att se om han var vaken men jag har inte fått något svar så det tolkar jag som ett nej :P Min lilla tröttis! Så jag tänkte att då slår jag på datorn och sätter mig och bloggar lite till idag, är väl mitt 4:e inlägg idag? Haha helt sjukt! Så höll jag tummarna för att Natalie skulle sitta vid datorn med, vilket hon oftast gör vid denna tid och det gjorde hon även nu ikväll :D Så höll hon även på att skrämma livet ur mig med sitt nick på msn, men det ordnade snabbt upp sig så jag kunde pusta ut efter någon minut bara :P Haha. Nej det är hemskt hur folk kan vara, någon/några som hade lämnat en katt i en bur på en kyrkogård i Sundsvall i 20 grader minus.. Tog 5 timmar innan någon hade upptäckt att det var en katt i den.. Nej fy, människor kan vara så himla grymma. Vissa borde helt enkelt inte få ha djur, så är det bara!

Nej nu ska jag fortsätta prata lite mer med Natalie och förhoppningsvis så börjar väl ögonen känna sig trötta snart, hoppas jag!
Natti natti!<3

Iiiiiih, i morgon är jag hemma i Sollefteå igen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback