kallt

4 januari 2009 kl 15:53

Har nyss varit iväg och "storhandlat" lite mat på Coop Extra, hade förväntat mig att det skulle bli en mycket större summa än det blev men det är ju bara att tack och se glad ut för det :) Något jag riktigt längtade efter innan vi gick och handlade var te, började dricka rätt mycket te då jag  var hemma i Sollefteå så nu hade jag sug efter det, hittade en perfekt förpackning med 4 olika smaker från Lipton, just nu dricker jag Forest fruit, hur god som helst. Älskar att dom har lagt ihop flera smaker i en förpackning, så jäkla smidigt :) Skulle vilja ha en riktigt stor te-mugg bara, det blir så mycket godare och så blir det ju mer te :D Så det ska jag nog leta rätt på när man fått in lite mera pengar. 

Är riktigt kallt ute nu för att vara här nere i söder, 11 minus.. Men det var tydligen 28 minus hemma i Sollefteå i morse, hugga säger jag bara, tur att man hann ifrån den kylan, nog för att det var 17 minus igår då vi åkte därifrån, det är ju ingenting mot nästan 30 :P 

Ska laga mackaronlåda till middag idag har jag tänkt, eller så kanske det blir lasagne som redan är klar, får se hur pass mycket man orkar göra då det är dax för att äta. 

Sesam ligger fortfarande under sängen och är lite avvaktande men han har varit framme en heldel idag och gosat med mig iaf, särskillt i morse då jag klev upp, så fort jag slog mig ner i soffan hoppade han upp och satte sig i knäet på mig och sedan förflyttade han sig till armstödet och kurrade bredvid mig, min lilla gosis!

Glömde kvar min kamerakabel hemma i Helgum så min snälla pappa ska slänga i den på posten så jag får den nu under veckan iaf, längtar så jag kan lägga in massa bilder jag har liggandes på kameran. Älskar den, tack ännu en gång för den, mamma & pappa :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback