julklappar, check

9 december 2008 kl 12:51

Nu har jag varit på KFG och direkt efter gick jag och inhandlade den sista julklappen, till min lillasyster. Det blir hon nog glad över, tror de passar henne som person :) Jag kan ju inte skriva vad det är heller för hon läser ju min blogg ;P Så den ska jag alldeles strax slå in så har jag gjort klart allt sådant :) Eller ja, det är en liiiten grej som ska fixas till pappa med, det kan jag göra här hemma så det är ju inga problem :) Så köpte jag även en liten söt anteckningsbok som jag ska fylla i recept i, så jäkla drygt att ha papper med massa recept liggande lite var stans. Hade beslutsångest när jag skulle välja block, fanns så många att välja på men inget som riktigt "klickade", skulle ha funnits något med en döskalle på, men icke då :P Men men, den det blev var väl helt okej iaf. 

Så hittade jag vääärldens finaste plånbok, en lila lack plånbok på Åhlens, jag blev kär vid första ögonkastet. Har dock inte pengar till den just nu så jag hoppas på att den finns kvar efter jul då man kommer tillbaka hit ner igen.

Fick ÄNTLIGEN min avi på posten idag, så efter 17.30 ska jag hämta ut mitt efterlängtade paket från Haléns, finally! Har väntat och väntat hur länge som helst nu. Så nu är det bara att hoppas på att kläderna passar också, annars blir det skit! Då har mina "klädplaner" gått i stöpet. Aja får väl vänta och se hur det går, håller tummarna. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback