julkalender

2 december 2008 kl 18:00

Igår var då årets första avsnitt av julkalendern, det var pinsamt att se den. Nog för att den ska vara för barn, men nog fanken var julkalendrarna bra mycket bättre när jag var liten iaf. Det var en massa bra julkalendrar förut, nu dalar dom bara ner och längre ner för varje år som går. Jag som hade hoppats på att den kanske skulle vara lite se-bar iaf, gaah! Nog för att jag bara sett första avsnittet men jag höll på att dö dom små fjuttiga minutrerna, helt värdelöst! Ursh!

Har nyss ätit pyttipanna med gräddsås, igen :P Det är såååå fruktansvärt gott, med en massa svartpeppar på. Mumms! Denna fantastiska maträtt gör det inte direkt enklare för mig att gå ner i vikt. Men man får äta med lite måtta så kanske det går, får se hur det går. Hoppas jag gått ner till det lägsta jag har varit nere på, fram tills jul iaf, de skulle kännas skönt :)

Ikväll är det återigen en sådan värdelös tv-kväll, inget att se på.. Får nog bli en massa House på datorn ist, det går alltid hem hos mig :)

Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag kommer hem till Sollefteå igen, wonderbar! <3 Ska krama sönder min Linda, min allra bästaste vän, min lilla go-gumma! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback