julfest

18 december 2008 kl 13:22

Ikväll är det då festen som jag pratat om tidigare. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det riktigt, känns som det var nyss vi var ut, iofs var de ju i helgen som var. Men ja, vi ska väl dit kring 6- halv 7. Sen lär det väl bli en hemma fest tills folk är less, tror dock inte att det är speciellt många krogar som är öppna ikväll, men man vet ju aldrig. Har inte bestämt än heller vad jag ska ha på mig, endera den nya klänningen eller så nått annat. Har ingen aning alls.

I morgon lär dagen fyllas med städning och packning, om det finns tid över så ska jag allt bege mig på gymmet, men jag betvivlar faktiskt starkt. Lägenheten ska ju storstädas och jag lär vara seg sedan festandet. Men finns det tid som sagt så ska jag allt gå dit. 

Nu är det riktigt nära tills jag är hemma, 2 dagar. Tiden har gått så sanslöst fort de senaste veckorna, väldigt skönt enligt mig :) Blir nog så att jag blir kvar i stan natten till söndag, sen ska jag hem till min familj på söndag. :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback