juldagen

25 december 2008 kl 11:30

Igår var det julafton och jag kan inte mer än säga att det var hur mysigt dag som helst, även fast det var ett jäkla flängade hela tiden. Men det var nog en av de mysigaste jularna jag firat på länge, så de är skönt :) Jag fick det jag allra mest önskade mig, en Samsung kamera och en Volum master :D Är mycket nöjd med min jul, om jag bara så fått en kamera hade jag varit lycklig, men jag fick ju en heldel andra grejer med så jag är glaaad :D Fick även ett par lila örhängen som jag tog på mig med engång. Tack lillasyster <3 Fick mycket smågrejer, som jag inte orkar skriva upp här.

Hade en underbar jul iaf, hoppas ni alla andra med hade det! Ikväll blir det utgång med min undebara Linda, så ska vi vara med Thobias o hans gäng. Hoppas det blir skoj, sen blir det bowlingen för mig o Linda. Blir nog bra det där, jag har höga förväntningar, vilket nog inte är så bra alla gånger men jag hoppas verkligen att denna kväll blir helt underbar, kan ju iofs inte bli så dålig heller när jag får vara med min absoluta favorit, min vackra Linda <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback