juldagen

25 december 2008 kl 14:55

Idag är det en lugn dag, fram till kvällen iaf :) Dagen spenderas i Sollefteå på Planvägen. En slapp dag med massa mys och filmtittande, skönt.

Ikväll så blir det fest hos Frallan, blir nog bra de. Hoppas att de är något folk man känner så det inte blir helt dött :P Min Linda ska komma in till stan kring 5-tiden så sedan åker vi till festen så snart allt är klart :)

Strax ska jag och min älskling se på The last emperor, har hört många som sagt att den ska vara bra, så vi får väl se.

Var även ner på stan idag och gick på expert o köpte ett minneskort till min älskade kamera, så nu får de plats lite mer bilder. Fick minneskortet av min älskade pappa, han är bäst! <3 Det var fan svindyrt, kostade 299 kr, men det var det enda kort dom hade inne som skulle passa till min kamera så jag hade inte så mycket val än att ta det..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback