jul

22 november 2008 kl 14:05

Har kommit upp några andra förslag om hur vår jul ska se ut i år, och jag hoppas att det blir såhär ist, vore hur mysig som helst måste jag säga :) Får se vad andra sidan av släkten säger om det hela. Hoppas hoppas hoppas! :)

Hade tänkt baka lussebullar idag men så kom jag underfunn med att det blir inge bra alls, då kommer jag veta att det finns bullar i frysen och då kommer jag gå o tjuväta, vilket inte alls är nå bra! Så det blev inge bak alls idag. Lika bra de!

Nästa helg kommer Thobias lillebror Daniel ner, ska bli riktigt skoj faktiskt, länge sedan man träffade honom. Han håller ju på i lumpen just nu, men muckar i nästa vecka o ska på muckresa där på helgen, ska på någon finlandsbåt tror jag, så då passar han på att kika ner till oss några dagar på engång efter det :) Nice! Och den jäklen var på Sabaton igår i Umeå, jäkla fuskigt måste jag säga, jag vill med se dom live!

Saknar alla där hemma väldigt mkt nu, hoppas tiden går snabbt till den 20:e December.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback