jobbig dag

18 juni 2008 kl 15:19

Idag var nog min mest frustrerande dag någonsin.. helt knäckt var jag nästan hela dagen.. men de löste sig till slut.

Har varit in på Deep Forest idag med, och verkligen pratat fram om hur min tatuering ska se ut, längtar som fanken! Den kommer bli så jäkla cool! Fast de blir nog inte förren i Augusti den blir gjord.. är bokat hela sommaren typ.. men men den som väntar på nått gott!

Har varit med min Linda gumma idag med, hur skönt som helst, har saknar henne så in i bombens när jag var i Spanien.. Och i morgon ska vi på Dannero, på midnattstravet :) Ska bli hur kul som helst :D

Så till helgen vill folk att jag ska komma upp till Junsele, och jag vill också dit men jag vet inte riktigt hur det blir än, vore verkligen jätte kul, får se om jag har någon som vill haka på upp med mig, är så tråkigt att åka upp helt själv!

Midsommar kommer att spenderas i Helgum hos Karro, kommer vara tok mkt  folk så det ska bli riktigt nice att få träffa ALLA igen :D

Snart har jag karln hemma med, ska bli riktigt skönt! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback