Jeans

13 augusti 2007 kl 15:59

Idag har jag inte gjort mkt alls, var in till stan en sväng med Kricko och fyndade ett par vita jeans :)
Har varit på jakt efter det länge men har aldrig hittat några så bara dök dom upp från ingenstans :D

Sen köpte jag mig 2 rör Resorb med svartvinbärssmak! :P Så man slipper dessa hemska baksmällor! Orkar fasen inte vara bakis mera! Så sån ska man allt ta till helgen då det ska bli utgång på lördag :)

Nu behöver jag bara lida 2 dagar till sen kan jag ha min älskling i min famn om jag så vill! Baaah, jag kommer att kramaihjäl honom! Man borde inte behöva plågas på detta sätt... Man borde få pussa sin älskade minst 10 ggr om dagen! Det ska jag införa som en lag!
Ska bli så underbart att sova tillsammans igen, finns ingen känsla som klår när Thobias kommer uppkrypandes och håller på att krama ihjäl en när vi ska sova, helt underbart!
Undra vad det är för bus han har hittat på att vi ska göra? Jag är nyfiken som en tok! Undra hur länge han kommer att kunna hålla sig innan han avslöjar vad vi ska göra då han är hemma ;) Mwahahha^^
Längtar i vilket fall som helst som en tok nu, vet inte vart jag ska göra av mig själv snart... jag klättrar på väggarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback