internet

17 september 2008 kl 14:29

Hah! Nu är grannen hemma igen verkar det som för nu har vi hackat oss in på hans nätverk igen ;D Får väl se hur länge det håller denna gång, det verkar lite ostabilt just nu men men.

Dagarna som går är så förbannat långa och tråkiga så jag kan dö! Har absolut inget att göra.. de suger! Igår gick väl dagen framåt lite fortare men de var ju bara för att jag hade tvättid och flängde upp o nere i den läskiga källaren.. uuuh!

Om 7 dagar kommer min älskade familj ner, längtar jätte mycket för att det ska bli så kul :) Kul att umgås och se dom men även för att dom har med sig lite grejor ner som jag saknar och lite saker till lägenheten som ska piffa upp den :D Har ingen aning om vad vi ska göra men det lär nog lösa sig rätt lätt :) Cant wait!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback