inte många handtag gjorda

 29 januari 2009 kl 16:02

Idag har Thobias varit ledig från skolan, vilket har varit skönt, får ha honom hemma lite :) Vi har inte gjort ett skit i stort sett, han har spelat något spel på datorn hela dagen och jag har suttit här vid min dator och grejat i ps och bråkat lite med payson, hoppas verkligen detta löser sig smidigt!

Håller på att laga lite mat nu, först åt Thobias sen ska jag göra min mat, han ska äta vårrullar med jasmine ris och jag ska äta 1 vårrulle med klyftpotatis. Mums! Klyftpotatis är så oerhört gott, eller hur N? ;) Hihi, hon tycker att jag är dum i huvet som äter det har jag för mig ;P Right? Men jag tror att jag skulle kunna leva på det 7 dagar i veckan, så lättsamt, pointssnålt och framförallt svin gott! :) Kikade hur många points en sån vårrulle var, till min vilda förskräckelse så är dom 7 points per st, helt sjukt!! Så det blir bara en till mig medans Thobias ska äta 4, vilket ger 28 points :P Hahah det är mer än jag får äta på en hel dag, lite roligt :P 

Har även lurat in Natalie i blogg-världen ;P Me like, är så mkt roligare om man har kompisar på ett x antal mil bort som man inte kan träffa hur som helst, om dom har en blogg och skriver lite om vad som händer i deras liv så man hänger med på nått vis ändå :) Nu har nog de flesta av mina närmaste kompisar en blogg, har lurat på Johanna & Natalie bloggar så nu är det kirrat och klart ;P Hihi. *vissla och se oskyldig ut* 

Nej nu ska jag se hur de går med Thobias mat och förbereda min egna lite, återkommer säkert lite senare :) So long suckers! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback