inställt

8 januari 2009 kl 20:23

Blev som jag befarade, ingen träning.. Direkt efter jag skrivit inlägg om att vi skulle träna så flög det upp tankar i mitt huvud, Thobias sa när han kom hem på luchen att vi skulle träna igen.. så funderade jag lite o tänkte att det kommer de säkert inte bli något med. Så fort han klev innanför dörren sa han att han och Robin skulle iväg och kika på fotboll. Jag som var startklar, kläder och allt var packat o fixat.. Aja i morgon får vi väl se om de blir något ist, ska ju ut på kvällen i morgon så vet inte om de är någon mening då man inte ens har kommit igång. Nej startskottet får nog bli på söndag ist.

Blev så att vi gick på affären och inhandlade lite hårfärg nyss, alla svarta färger var slut, jag är/var i desperat behov av att färga håret så jag köpte en mörkbrun färg ist.. De täcker nog inte de svarta men de blonfa i hårbotten blir ju färgat ist. Det är ju inte lika markant då när de är brunt i botten ist för blont, såg förjävligt ut så jag är så illa piskad. Sitter i med färgen i håret nu och det är 14 min kvar tills jag ska skölja ur de, blir till att föna håret med engång så jag får se hur resultatet blir. Hoppas det inte blir skit bara. Aja de återstår 14 min tills jag ser hur det blir. Håller tummarna stenhårt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback