inget internet

16 september 2008 kl 14:30

ja precis.. just nu har vi inget internet så jag måste gå in via min mobil och det kan jag då säga att det är verkligen inte det smidigaste. jag använder t9 och när inte rätt ord kommer upp måste jag slå av det och stava en bokstav i taget. väldigt drygt om jag själv får säga det. idag har vi tvättid och Thobias går i skolan så jag måste gå ner till den mörka och långa källaren alldeles själv och det gör mig livrädd. är skit läskigt där nere, man blir paranoid på engång. känns som att det är något eller någon läskig där nere som när som helst ska hoppa på en. när jag var dit nu för en timme sen typ ringde jag johanna så hon fick vara ett stöd så gott de går. och jag ringer nog henne igen när jag ska ner igen för att hänga upp den sista tvätten. sen har ju Thobias kommit hem när allt ska tas upp igen. skönt! nej nu ska jag fortsätta att se på house :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback