iiiiiiih

4 december 2008 kl 18:25

Jag har så ont så ont. Benen gör ont i minsta lilla rörelse, körde enbart ben idag på gymmet. Så jag kommer vara helt lam i morgon skulle jag tro, undra vart man kan få tag i en rullator? ;P Stod mesta dels på löpbandet idag och även på stegmaskinen, sen körde jag lite ute bland redskapen för benen. Hugga säger jag bara, ont!

Har blivit ännu ett "problem" kring jul nu.. Vet inte alls hur det blir än men jag hoppas för ALLT i världen att vi inte ska dela upp oss, kommer bli så himla tråkigt då.. Det underbara med julen är ju att hela släkten ska vara samlad och ha de mysigt allihopa. Så jag hoppas verkligen att det blir så med!

Nej nu ska jag pussa massor på min absoluta favorit, min älskling Thobias. Min kärlek för honom är helt obeskrivlig, du är bäst älskling <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback