I found..

26 maj 2007 kl 16:26

Hittade ett dagboksinlägg från den 9:e April 2007.. "Jobbigaste dagen någonsin.. Tobias ringer mig kl 09.03 och säger att han snart ska kliva på planet till Afgahnistan.. Det är nog de jobbigaste orden jag någonsin hört från någon.. Inte kunde jag säga så mkt heller, har knappt någon röst kvar, när han hörde hur dåligt jag mår sa han att han bara ville hem och ta hand om mig.. GAAAH! Önskar verkligen att jag kunde ha fått hem honom igen, känns förjävligt att han ska vara borta.. 21-22 Juni, kommer kännas som en evighet innan vi är där.. Bara han kommer hem oskadd! Jobbigaste är nog att man aldrig vet när man kommer att få höra något från honom igen! :(

Jag är den där någon som han träffade på krogen.

( kommer du ihåg det sms om den någon du mötte på krogen T? ) I vilket fall så har jag det kvar ännu! <3

Tänka sig att snart har jag honom här hemma igen, dock inte för alltid.. men en vecka iaf! Att tiden har rullat på så pass bra ändå sen T åkte är helt otroligt! Vissa dagar har verkligen varit en pina, man har saknat ihjäl sig och bara väntat o väntat. Men nu snart kommer han äntligen hem! Typ 25 dagar kvar idag till min babe kommer hem :D Snart slipper jag vänta, eller ja i en hel vecka slipper jag vänta på att han ska komma hem och krama på mig! Men sen blir det väntan igen.. Får ta den tid vi har ihop och göra nått riktigt bra utav den! :)

- All I want is you!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback