home alone

30 januari 2009 kl 20:04

Har bara varit hemma en timme själv och jag håller redan på att dö av denna tråkighet! Thobias mötte upp nån bror åt en i jaktlaget som han skulle åka med kl 19.15 och sen dess har jag inte gjort ett skit, för det finns inget att göra.. Sitter och små sneglar på Let's dance, inte allt för roligt program måste jag säga, finns dock inget bättre på tv:n. Ska dricka lite cider om en stund har jag tänkt, i ren protest :P För att jag måste vara ensam o dessutom sova själv, inte min starka sida. Så köpte älskling även lite plockgodis åt mig idag så jag kommer rulla fram i morgon då han kommer hem, skyller allt på honom ;)

Sesam hoppade in i en garderob idag där vi bara har hyllor, så var jag o kikade på tv o skulle gå på toan så upptäckte jag att en liten nos och tass stack fram bland kläderna, han hade passat på att hoppa upp dit och kura in sig bland kläderna :P Han är bra söt min lilla lilla kissemiss! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback