hemma i sollefteå

1 oktober 2008 kl 14:23

Nu har jag anlänt till Sollefteå, kom fram igårkväll kring halv 8:a tiden. Började resan vid kl 8 på morgon och brummade på bäst de gick. Vi stannade till i Valbo i Gävle och gick runt och shoppade ett tag och käkade. Jag hittade äntligen ett par nya leggings och fick ett par jeans från Vero Moda av pappa :) Dom var välbehövliga om nått!! Sen strosade jag och Sara omkring ett tag och hittade i stort sett inget.. hade trott att jag skulle lida som bara den av att gå runt bland alla underbara affärer som fanns där men det gick hur bra som helst :)

Idag har jag äntligen fått varit med min älskling Linda <3 Wonderful! Var även ner till stan en sväng och gick först på systemet och inhandlade lite grejer till i helgen sedan bar det av till Studio Fresch där det först bara var tänkt att hälsa på min favoritkusin Malin, sedan efter en stund fick jag syn på håltagningsplupparna och jag fick ett infall att jag skulle ta hål i den där lilla plutten man har i örat, men de funkade inte, pistolen var för klen.. så kikade vi på lite andra håltagningssmycken och då fick jag syn på näspluttar. Så jag övertalade Malin att ta hål i min näsa fast hon aldrig tidigare gjort de och nu sitter den en liten fin glittrande pärla i min näsa. Är mycket nöjd måste jag säga! Vi är ett bra team jag och Malin måste jag säga, alltid då vi umgås kommer vi på nått nytt som ska göras, är det inte att klippa eller färga varandras hår så är det alltid nått annat :P Men ack så kul det är! På fredag ska jag till henne och käka middag och ha myskväll :)

På fredag ska jag även inskolas på Stil, ska jobba där på lördag och jag måste ju bara erkänna att det ska bli hur kul som helst :) Där är det ett pangjobb! Sedan efter att jag har jobbat där på lördag så´ska jag ut med Linda, LillKarro och Sofie :) Ska bli mkt nice! Känns skit kul att gå ut här där man känner så mkt folk, man träffar ALLTID någon på krogen som man känner. :)

Nu ska jag vänta och vänta tills klockan blir halv 9, då kommer Linda och Karro och ska hämta upp mig för att sedan åka vidare till Hasse som köpt sig ett hus i husnäs. Ska kollas in hur han bor, much fun!

Saknar min lilla bebis Sesam och min älskade Thobias redan. Är så konstigt att vara ifrån dom när man är van att alltid se dom varje dag. Men men, åker ju hem om 9 dagar och tills dess ska jag nog kunna stå ut :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback