hemma i helgum

17 juli 2008 kl 15:14

Ikväll är jag hemma med min älskade syster, ska se på Saw och äta kladdkaka. Mumma :)

Har även avslöjat en av de längsta grejor jag hållit inom mig för Sara ikväll, är mkt skönt!

Jag och Thobias var ju som sagt och skulle kika på möbler, vi fyndade köksbord och 4 stolar, och ett soffbord. Så nu är det bara en soffa som saknas sen har vi alla möbler som vi behöver. Så det känns jävligt bra.

I helgen blir det fest, men först ska jag jobba på Wedins från 11 till kl 14. Ska gå ut med Linda-gumman och hennes kusin Sofie :) Ska bli nice som fanken kan jag tala om. :)

Inatt sover jag då hemma i Helgum, och det är nått jag inte föredrar framför att ligga i min älsklings famn.. Men han var så trött så han åkte hem o sov vid halv åtta och det skulle inte finnas en chans i världen att jag hade kunnat somna då så då kändes det bäst att sova hemma ist för att ligga vaken hur länge som helst utan att ha nått att göra.

I morgon ska jag hämta Peder i Sundsvall igen, han har ju varit ner till Stockholmas och sett Iron Maiden. Den lyckoosten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback