hemma

9 februari 2009 kl 18:47

Thobias har åkt iväg på fotbollsträning för ett litet tag sedan så nu sitter jag hemma och bossar över tv:n och precis allting annat :D Rätt skönt att få bestämma allt själv ett litet tag.

Har börjat äta mina Blaze xtreme igen, dock en mindre dos så jag hoppas att det kommer gå bättre denna gång. Håller tummarna för att den ska förbränna lite så det ger någon skillnad.. Känner att man inte är lika hungrig hela tiden, man känner sig rätt mätt hela tiden.. Ett bevis på det är ju att jag bara har ätit 11 points idag, så nått bra för den ju med sig iaf :)

 

Var ju på KFG idag och träffade den nya gruppen o handledaren, verkar lite sådär måste jag säga.. I morgon ska jag iaf ha ett enskilt möte med Therese som hon heter, så jag hoppas att allt ska fixa sig runt praktiken nu, så allt är klart, vore skönt.

Är ju inte allt för länge kvar nu tills jag kommer hem, två veckor ungefär, ska bli skönt :) 

Nej nu ska jag kika på lite tv igen.

xoxo // Katarina.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback