hemma

2 december 2008 kl 11:22

Har nyss kommit hem från KFG, var där i ca 40 min sen var det klart. Fick inte veta något matnyttigt idag heller.. Vet inte varför dessa tisdags-träffar hålls egentligen, man får bara veta saker vi redan fått reda på mail eller föregående träff. Nej fy vad tråkigt det är att vara där. Och för att inte tala om en smålänning som har vääärldens hårigaste rygg, idag hade han en persikofärgad tröja och en grön halsduk, grejen är den att tröjan såg för det första ut som en kärringtröja och för de andra var den ganska uringad där bak så man såg hans rygg litegranna och jag tror att ögonen höll på att pluppa ut då jag fick syn på hemskheten, jag lovar, jag överdriver inte, MAN KAN FLÄTA HANS HÅR PÅ RYGGEN!!!! Blääää! Han satt och drog upp tröjan mot nacken hela tiden och försökte täcka med halsduken, så han tycker nog inte heller om det. Men ursh säger jag bara, så jäkla äckligt med folk som har hår på ryggarna.

Just nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, mitt paket med mina klänningar borde dyka upp nu vilken dag som helst, så jag tycker det kan komma idag. Så de så! Hoppas bara jag kan ha dom, skjort/klänningen är min största oro, den som är en storlek större än vad jag behöver ha. Den får inte sitta som en säck på, då får jag skicka tillbaka den för något sådant går ej för sig! 

Snart kommer nog älsklingen hem på lunch också. Skönt att han börjat i skolan igen, då kommer han hem på luncherna och då slipper jag vara ensam hela dagarna. Nog för att han bara är hemma i ca 40 min så gör det mycket att få träffas en sväng bara :) Me love him so much! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback