hemfärd

30 maj 2008 kl 15:22

Nu är hemresa inom sikte, är precis 2 veckor tills jag åker hem idag! Känns underbart att jag snart kommer träffa alla nära och kära, men samtidigt tungt att lämna spanien.. alla man lärt känna, underbara vädret, vår fantastiska lägenhet.. mm. Konstigt att komma hem nu när man vant sig vid att bo här nere, så långt bort ifrån alla.. men det kommer bli så skönt att äntligen komma hem igen. Har saknat alla så himla mkt!

I helgen nu blir det lugnt, funderar på att börja småpacka grejer som man vet att man inte kommer använda innan man åker hem.. så har man inte allt kvar sedan.. I morgon om det är fint väder ska vi gå ner på stranden som ligger 2 min ifrån där vi bor, och sola o bada :) måste jobba mer på brännan nu när man snart kommer hem :P Men jag kommer väll vara blekast iaf, även fast jag har varit utomlands i flera månader :P haha.

Och fortfarande, så faller jag fortfarande för min Thobias.. jag får se nya sidor hos honom hela tiden. Jag förbluffas! <3 Kärleken bara växer och växer hela tiden, undra om den någonsin kommer att sluta att växa?! Hoppas inte det! :)

Längtar så jag snart dör tills jag är hemma!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback