Helgums cykellopp^^

kl 16:04

Idag är det till att cykla för brinnande livet. Ska cykla helgumrunt för första gången på 19 år :P Detta kommer ta knäcken på mig! 4,2 mil... va fan har jag gett mig in på? ;) Well återkommer jag inte med någon uppdatering ikväll eller i morgon om hur det gick så dog jag på kuppen ;D

 ---------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering kl 14.26.

Fy fan säger jag bara, inte gått en centimeter av dom milen, och detta var det jobbigaste jag någonsin har gjort! Använde mammas cykel med 3 jävla växlar, men den rullade fruktansvärt bra nedför iaf :D tung uppför dock! Benen viker sig i princip då man går och krampen i vaderna är inte allt för skön heller och rumpan ska vi inte tala om!!! Jisses alltså, backen i Rådom... där ville man ta livet av sig! Brant så man bara ville rulla tillbaka ner igen! Hugga! Men jag är stolt över mig själv, iaf lite! Tog mig runt sjöjäveln på nästan 4 timmar! :P Haha! Vart endel stopp vid kontrollerna men vissa struntade vi i och trampade på! :P
Det var kul, får se om det blir igen ett annat år! Men då SKA jag ha en tandemcykel att cykla runt på! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback