helgen är slut

27 juli 2008 kl 15:11

Ja nu är det söndag och då kan man konstatera att helgen är slut ännu en gång.. hatar att helgerna ska vara så förbaskat korta. Iaf så har det varit fullt ös hela helgen, i fredags var det ju laxis och då blev det utgång med min älskade Thobias och hans kompisar på Hågestaön, så hade ju Danne sina kompisar där när vi kom så det blev ett litet gäng iaf :) Var riktigt trevligt faktiskt! I parken var det helt knökfullt med folk, vart man än gick träffade man på någon man kände. Helt sinnessjukt att det finns så mycket folk i lilla Sollefteå. Man fick nästan en smärre chock då man tittade ut över det stora folk-havet. Men kul var det iaf, jag gick hem till Planvägen vid 12 för jag skulle ju upp och jobba på wedins skor på lördag. Och det gick alldeles förträffligt, älskar verkligen att jobba där.. Trivs så bra med folket och för att inte tala om miljön ;D Iaf så jobbade jag till kl 14.00 och sen bar det hem till älsklingen som fortfarande inte riktigt kravlat sig upp ur sängen. När han väl kommit in i duschen och var klar så brummade vi hem till Helgum där vi käkade och jag gjorde mig i ordning. Sen var det bara att åka till nästa anhallt som var i Hamre i Långsele. Hasse kom och hämtade mig i sin älskade chev, man såg riktigt hur lycklig han var när han körde den igen.

Väl framme efter hjulskrik och mycket hårdrock så bjöds det på välkommsdrink och lekar. Folk grillade och drack för fulla muggar samtidigt som det arrangerades lekar mest hela kvällen, men vid 22 tiden kom min fantastiska kusin Malin och hämtade upp mig och Niklas så börnade vi ner till stan där jag mötte upp min älskling. Vi gick in i parken och kollade runt och så stötte vi på Henke så vi bestämde allt att vi skulle ta en crousintur med deras finbil :)

Var väl en såndär kväll igår, hade trevligt men det är precis som att det där med att ha hur kul som helst då man är ute är nu ett minne blott.. vet inte om man har blivit allt för kräsen på vad som hittas på och görs.. Eller om det bara är så att det faktiskt var roligare ute förr..

Idag har jag och Thobias varit till Kramfors en sväng på Dollar Store och inhandlat det mesta som vi behövde till flytten, fattar kanske 4-5 saker sedan är vi komplett :) Längtar så jag tror jag dör snart, ska bli så förbaskat kul att flytta ner :) Fast så måste man hitta ett jobb med illa kvickt!!

Älskar min Thobias mer än något annat, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback