helg

20 juli 2008 kl 15:13

Ja då har i princip hela helgen gått, och inte allt för mycket har man åstakommit. Jobbade på Wedins skor igår med Amanda, och det var mycket trevligt måste jag säga :) Sen på kvällen blev det utgång med Linda, var hos Sofies kille Martin innan och förfestade. Kvällen var väl okej, inget speciellt som hände så egentligen sög kvällen.. När vi kom ifrån förfesten gick vi ner i parken för att kika, så mötte vi upp Thobias och hans kompisar. Så fort vi slagit oss ner var det slut med sjungande  på senen så då blev vi less och bestämde oss för att gå in på Impuls, var en väldans kö och vi stod i den i ca 50 min sen gav vi upp, jag Thobias och Linda bestämde oss för att gå och äta och sedan åka hem. Och så blev det.

Har även världens grej att berätta, vi ska skaffa katt :D Vi tar den när vi flyttar ner till Katrineholm, så det ska bli så underbart kul :D Har velat ha en katt så länge jag kan minnas! Mamma är ju pälsdjurallergiker så det har aldrig varit läge för att ha något djur. Btw så heter kissen Sesam :) Och är hur jäkla go och söt som helst, längtar så jag kan dö!!

Älskar min underbara Thobias, han är den bästa som finns! Jag är så lycklig med honom <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback