helg

7 februari 2009 kl 15:49

Igår så tog vi det bara lugnt på dagen och sedan på kvällen så var det fest på residenset. Var rätt mycket folk så det var riktigt roligt, sedan gick vi ut på Lilla Krog inne i stan. Där inne var de först inte allt för mycket folk men sen small det bara till så var det hur mycket som helst ist. Så vi satt där och drack, sen trodde Glenn att han hade haft med sig sin kamera in där och så hittade han den inte, han låg på golvet under bordet och letade överallt, men han hittade ingen. Så vi begav oss mot Donken o käkade lite och sen bar det hemåt. Thobias fick ett sms sen där det stod att Glenn hade inte ens haft med sin kamera till residenset, den hade legat hemma hela kvällen :P Haha.

Idag är det en lugn dag i soffan framför tv:n som gäller, skönt! Så har jag även satt över lite pengar till Natalie så hon kan köpa biljetter till Danko tills då jag ska till henne i slutet av februari. Han ska spela precis samma dag då jag kommer så det ska bli skit skoj, hon, jag och Tobias ska på det. Ingen fler vad jag har fått reda på iaf :P

Nej nu ska jag fortsätta se på DuckTales the movie :P Ha en fortsatt trevlig helg alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback