helg

28 november 2008 kl 12:56

Ja nu är det äntligen helg, skönt! Då har man Thobias hemma och i morgon kommer ju Daniel, ska bli skojigt. Är prat om att gå ut, får väl först o främst se hur Daniel känner det han har ju varit på muckresa, på någon båt. Sen vet jag inte om jag ska dricka, känns som lite bortkastat all denna tid man "bantat" då, att dricka är ju inte direkt det nyttigaste, sen när man varit på krogen då lär man vilja ha nått käk och då blir det onyttig mat man går och äter.. Nja jag får allt se hur jag ska göra, vore gott med lite vin, kanske bara tar nått glas.. Skulle vara skönt om man kunde hålla sig fram till jul, så man gått ner mer innan.. Då kommer det ändå vara massa onyttigt hela tiden.. Men jag ska allt begränsa mig, inte så svårt med tanke på att jag inte tycker om julmat :P Men sen är det ju en massa godis o fika runt omkring med som man får se upp med litegranna. Det blir nog bra de där.

Har varit på KFG idag igen, hade "övning" på arbetsintervjuer, det är väl nyttigt men de känns fortfarande inte som man kommer någonstans.. Efter gruppmötet hade jag enskillt möte med min "handledare" och då frågade jag om man inte kan få gå ut på praktik efter jul iaf och det verkade inte vara någon omöjlighet.. Problemet är bara att få en praktikplats. Så jag ska kolla upp det där sedan :)

Ska ta och städa lite nu och julpynta så det är fint när Danne kommer i morgon. :)

Vet inte om jag kommer blogga något mer idag, får se om jag orkar. Men annars så får ni alla ha en helt underbar helg. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback