helg

31 oktober 2008 kl 14:15

Ja nu kallar jag det helt, älskling har kommit hem från sin praktik så nu är det helg. Blir en lugn helg utan halloweenfirande tyvärr, så länge jag gör denna diet kan man varken dricka något eller hålla på och göra så himla mkt, min ork är som bortblåst, och det är väl kanske inte så konstigt heller med tanke på att man nästan inte äter något. I helgen blir det tokigt mycket filmtittade skulle jag gissa på, har 8-9 nya filmer som ska ses, så det blir massa mysande, me like!

Dagens meny:

Frukost: 1 kopp kaffe

Lunch: inget

Middag: 2,5 dl yoghurt, 1 banan, 2 skivor skinka, 1 morot

Blev ingen lunch idag för det fanns inget hemma så jag gör en lite mixad middag idag så jag får i mig något iaf, jag kommer defenitivt bli mätt på den middagen idag, de är rätt mkt jag har lagt på dagens middag för att det inte blev någon lunch. Hoppas bara inte att det gör så jag står stilla på vikten i morgonbitti på vågen.. o.0

Ha en bra helg alla där ute. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback