helg

5 september 2008 kl 14:42

Ja då var det helg igen då, min helg kommer nog bli jätte nice. Kricko kommer ju ner idag vid halv fyra och sen ska vi äta Fajitas har jag tänkt, sedan lär de bli lite tv tittning och filmtittning :) Har sett fram emot denna helg länge nog nu så hoppas tiden rinner på bra tills hon kommer hit :)

Kom hem ifrån Karlskoga igår kväll redan, var rätt skönt att komma hem till sitt, skönt att vara borta ett par nätter sen vill man gärna hem. Sesam klarade sig bra i bilen påvägen hem, han fick sitta i buren hela vägen och han skrek ju lite och sådär men han var riktigt duktig faktiskt! Min lilla bebis :)

Ursh fy och blä, nu  måste man ju städa lite så inte min gäst åker hem igen så fort hon kommer innanför dörren. *suck* Hatar verkligen att städa. Aja..

Over and out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback