harry potter

14 december 2008 kl 14:05

Igår gick Harry Potter och hemligheternas kammare på 5:an, så jag såg den och sedan var jag bara tvungen att fortsätta se mer, såg Fången från azkaban direkt efter. Nu idag sitter jag och ser på den flammande bägaren. Var verkligen evigheter sedan jag såg dessa filmer och nästa film, Fenix orden, har jag nog inte ens sett, så den blir det till att se efter denna film :) Har typ glömt bort hur mycket som helst ur bäckerna, har inte ens läst dom två sista så jag tänkte se dessa filmer så man kommer ihåg vad som har hänt. Ska börja läsa 6:e boken så fort jag kommer hem till Sollefteå, den är nämligen kvar där uppe. Har kommit på att jag verkligen tycker om detta, spännande och fantasi-rikt :D

Har även tvättid just nu tills kl 17, sen ska vi på gymmet. Skönt! Blir nog kring halv sex skulle jag tro, äta middag först bara sen iväg :) 

Nej nu ska jag återgå till filmtittandet :)



harry potter äääger wohoo

2009-02-19 // 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback