grinig

9 december 2008 kl 19:45

När jag äntligen hämtat hem det otroligt efterlängtade paketet så visar det sig att kläderna är totalt åt helvete. Jag blev så förbannat grinig.. Hur länge har jag inte suttit och väntat och väntat, så är det bara skit av de. Får skicka tillbaka båda plaggen i morgon. Men så satte jag mig direkt framför datorn för att letareda på en ny klänning att ha på jul/juldagen. Hittade efter några timmars letande ett linne på Gina Tricot, som kan användas som en klänning. Den är så fin så jag hoppas verkligen att den sitter som en smäck nu, annars tänker jag gå in i protest och ha mjukisbyxor och tjocktröja på jul :P Hahah nej men, kommer bli lagomt less om de inte går nu heller. Denna gång kommer leveransen gå betydligt fortare, ska ha varorna hemma inom 2-3 dagar. Haléns tog de ju nästan 2 veckor, ursh, dålig service säger jag bara! Så nu hoppas jag på att min/mitt underbara klänning/linne kommer innan fredag :) Ska även kolla efter någon röd ros eller något att sätta fast för att få den mer "julig" :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback