fredag

7 november 2008 kl 14:14

Som svar på Lindas påpekande så säger jag: Gumman, jag vill inte ha någon mer mat, min mage är helt inställd på att bara äta lite, så jag känner absolut inte för mera mat. Jag så nöjd så :) Och så ska jag ju vinna ;) Hihi.

Nu har jag nyss vaknat och ska väl snart äta frukost. Sedan tänkte jag städa ihop lite här.. 

I helgen är det som vanlgt inget alls bestämt, vi tar den som det kommer.. Är så tråkigt när Thobias klasskompisar inte är här heller... dom har sina praktiker på deras hemorter, så det är verkligen helt dött här! Lär bli en brakfest när dom kommer tillbaka kan jag tänka mig. Det blir nog bra de..

Dagens meny blir såhär:

Frukost: 1 limpa med smör, 1 clementin

Lunch: 1 banan

Middag: 2,5 dl yoghurt, 1 avokado.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback