fredag

21 november 2008 kl 14:06

Idag känns dagen oändlig.. tiden går skit sakta.. men man överlever nog de med :P

Samtidigt som denna dag har varit tråkig så har den samtidigt varit helt underbar, min fantastiska lilla Kricko har varit o köpt en klänning åt mig på Gina Tricot, den jag pratade om tidigare :D Så har hon proppat ner den i ett vaderat kuvert och skickat det till mig idag så på måndag eller tisdag borde jag ha fått den, längtar som en apa. Och det läskigaste av allt, tänk om jag inte kan ha den!? Vad tar jag mig till då? Då blir det stenhård bantning ännu mera, så jag kommer i den, för jag SKA ha den på nyår om jag så ska dricka vatten om dagarna bara :P Tack igen Kricko, du är min ängel <3

Ikväll är det Idol igen, skojigt. Men jag hade velat se det med min Linda som vanligt, det är ju våran kväll en sådan kväll som denna, helst hemma hos henne med Peder som sitter med oss och påpekar saker med oss. Det är den ultimata kvällen med Idol.

Har även varit lite kass idag, har köpt hem viktväktargodis, frukt kola, jag ska ju egentligen inte över huvudtaget äta något sånt, så köpte min älskade Thobias lösviktsgodis och finns det något annat i hela världen som är så frestande och så äckligt gott? Så då föll jag för de med, har ätit 4 godisar av honom. Så nu vägrar han och  ge mig flera, för han tycker att jag ska hålla mig till min bantning för han vet hur ledsen jag blir när jag ser att det har gått upp bara något hekto på vågen. Så det är bra att han begränsar mig, annars hade jag lätt kunnat äta upp hela påsen med engång, lätt!

Tänkte äta en Risi Frutti Blåbär till middag, i vanliga fall skulle jag sätta stop efter den "middagen" och inte äta nått mer men de känns som jag sköter mig hyffsat bra på vardagarna så nu kände jag att jag har förtjänat liiiite godis iaf, även fast jag kommer ha världens ångest över det sedan..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback