Framme

I morgon vid denna tid är jag nästan framme i Sollefteå. Cant wait!
Kommer dock sakna min lilla bebis, men som tur är så vet jag att han kommer att ha det bra hemma hos Kricko och Minna, dom tycker nog om honom nästan lika mycket som mig, om jag har uppfattat det hela rätt :P Så kommer ju Sesam och Snöboll att få busa mera denna gång, bara att hoppas på att dom inte glömt bort varandra och inte blir världens ovänner :P Hehe, nej då det ska nog gå bra de där :)

Idag har jag hunnit med en heldel, rensat kattlådan, damsugit, torkat golv, städat toan, diskat, lagat mat, slängt sopor, bytt en propp i proppskåpet som gick då jag dammsög, varit på affären en sväng, packat lite till mm. Så ska jag alldeles strax slänga in mig i duschen, skönt.
Låter som att grannarna ovanför ska ha fest ikväll.. de vet jag ju hur det kommer se ut, skit hög musik till mitt i natten och ett dunkande som inte är nådigt. Sådär lagomt kul då man ska upp morgonen efter. Är ju konstigt att det fortfarande spelas så hög musik då vi alla i detta trapphus fick ett brev nu i veckan om att det inte är tillåtet att spela så hög musik som det görs här och att det tydligen är flera i detta hus som klagat till Ydewalls.. Ja det återstår ju att se hur det blir, ja hoppas jag slipper höra allt dunkande när jag ska sova iaf.

Har nog gjort allt nu som ska göras innan avfärd i morgon, allt som fattas är att packa smink, tandborste, mobil, Sesams låda och själva Sesam :P Resten är helt klart. Skönt! Men man lär väl komma på någonting säkert som man glömt bort att göra bara för att man säger såhär..

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, får se om man återkommer något senare. Annars KANSKE jag bloggar något i morgon innan jag åker om det skulle visa sig att jag har tid kvar innan jag måste gå.
Ha en underbar helg alla! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback