fotboll

11 februari 2009 kl 20:38

Sverige möter Österriket på tv just nu, Thobias sitter som vanligt helt klistrad vid tv:n.. Är det något jag har svårt för att se på så är det just fotboll.. Bollen far hit och dit, publiken skriker och sjunger som as.. Nej fy och blä, inget för mig!

Får försöka sitta här och roa mig så gott det går ikväll, de håller på till halv 11:a så det är ju ett bra tag kvar. *suck* Funderar på att sätta mig och greja i photoshop med någon ny bakgrund till bloggen eller så kanske till bakgrunden till datorn. Ja så tror jag minsann att det får bli! 

Idag är intaget av points rätt litet, 10,5. Är inte hungrig för fem öre heller så det känns bra. Dock märker man lite på kroppen att den är slö, ska köpa lite vitaminer så det inte går illa. Kände av ett infall av svimmning idag så det behövs nog lite vitaminer så kroppen får i sig lite nödvändiga saker. 

Är bara 3 dagar kvar nu tills min T åker upp till Sollefteå, sen är jag sol och kvist i en vecka.. Vet inte alls hur jag ska fördriva all den tiden. Hade varit skoj om man haft någon kompis som hade kunnat komma och hälsa på men de är ju inte allt för många som man känner här nere som kan komma över..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback