förnyelse

28 januari 2009 kl 19:12

Har en helt ny bakgrund här på bloggen och jag är så ooootroligt nöjd med den, den är så himla fiiin! :D Det har jag min älskade vän Natalie att tacka för, she's wonderful! <3

Har även "vunnit" en Ipod/MP3 spelare nu ikväll på tradera, gick bara in på sidan för att kika runt, så kom jag på att jag har velat ha en ipod ett bra tag nu så jag klickade på ipod-ikonen och valde "kortast tid kvar först" i menyn så såg jag att en rosa ipod var överst med 4 min kvar och inte alls så högt pris men så skrolla jag ner på sidan bara för att kika lite till, men då kom jag på i ren panik att den översta bara hade 4 min kvar innan jag kikat vidare så jag skyndade mig att hitta den och la ett högre bud, så var jag inte inloggad så då skulle jag hinna med de innan auktionen gick ut, väl inne på sidan så var mitt bud lagt 2 min innan det var klart, drog en lätt suck och satt och uppdaterade sidan hela tiden för att se om någon fler satt och spanade på den. När det bara var 1 min kvar så la en annan "budare" över mig så jag skyndade mig allt vad jag kunde och la 330:- och poff pang, auktionen var avslutad. Vet ni vad de bästa var? Jag vann den, yeeey! Det roliga i hela detta var att jag inte funderade speciellt mycket om vad jag gjorde på hemsidan, jag råkade bara upptäcka den 4 min innan den var avslutad. Jag skrek "jag vann den" i Thobias öra, eller ja, han satt helt enkelt för nära och var lika spänd som mig. Haha. Det var riktigt roligt, så fällde även Thobias en kommentar "den sidan är ju fan farlig för dig, och inte hör jag något på mitt högra öra länge heller" Hihi. Han får skylla sig själv då han är nyfiken och lika taggad som mig i sådanna situationer :P

Så numera är jag en ägare till en ROSA ipod/MP3, vilket jag aldrig trodde att jag skulle äga, särskillt inte en rosa men jag har faktiskt börja tycka om rosa lite, inget jag skryter med direkt men helt klart en fin rosafärg på denna, så jag är mycket nöjd! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback