förberedande

5 januari 2009 kl 23:47

Inatt kl 01.30 möter Sverige - Kanada, så självklart ska min Thobias sitta uppe och se det, då är inte jag den som är den, utan jag ska försöka hålla mig vaken, iaf ett tag ;P Igår var vi ju iofs uppe till halv tre på ett ungefär, lite längre men, då borde jag ju kunna hålla karln sällskap inatt med.

Finns dock ett litet bekymmer, hade en till i sängen som snarkade som ett as inatt så jag fick nästan inte sova något, så var Sesam otroligt gosig inatt, vaknade flera gånger av att han låg på min kudde, på mig, bredvid mig osv. Men så idag är han precis som igår och i förrgår, ligger under sängen. Han har dock tittat fram några gånger helt själv idag så de verkar ju gå sakta men säkert framåt. På mornarna när jag kliver upp (oftast innan Thobias har vaknat) så ligger Sesam i soffan eller på mattan och sover, så när han märker att jag klivit upp då är han runt mig konstant, sitter bredvid mig i soffan, följer mig på toan och svansar runt mig vart jag än går men så fort Thobias vaknar så är det precis som att han blir rädd och springer under sängen och gömmer sig. Nog för att han inte har varit något riktigt fan av Thobias förut men nu är det precis som han har gjort nått fruktansvärt mot honom, vilket han absolut inte har gjort. Sesam verkar väldigt rädd för honom men så fort Thobias ska ge honom mat är det ingen fara, sedan då han ätit lite så springer han under sängen igen. Är lite rädd att det är något fel på lilla kissen, precis som att det har hänt något, vilket jag inte tror att det har gjort men han är så annorlunda, han var inte ens såhär skygg då vi tog honom från Sofie, då låg han under sängen och gömde sig något dygn men sedan så var allt precis som "vanligt", vette tusiken vad det är nu.. Hoppas det bara är att han saknar Snöboll eller något sådant, så det inte är något fel på den lilla stackarn, min lilla älskling <3

 Idag har min pappa varit snäll och skickat ner min kabel så jag får den väl i bästa fall på onsdag, tror dock att jag får den på torsdag eftersom det är röd dag i morgon. Har massor med kort på kameran som bara skriker till mig om att bli inlagda på datorn så jag längtar som en tok! 

Har inte blivit många fingrar lyfta idag, har mest bara suttit framför tv:n i stort sett hela dagen, tragiskt jag vet! Men vi har hittat lite småspel på XBOX:et, så dom har spelats flitigt av både mig och Thobias idag. Så har vi även sett på två styckna Sällskapsresan idag, S.O.S & Den ofrivillige golfaren. Filmerna är så äckligt roliga, man kan få ett riktigt gott skratt många gånger under filmernas gång. Så är ju "Stig Helmer" nått så fruktansvärt stygg, med sin lilla "stighelmer-fjong" på huvet, jisses :P Ole, är ju bara så bra med, på nått vis så lyckas dom båda i varje film "ragga" upp nya tjejer, hur det nu går till har jag ingen aning om, med tanke på hur de båda ser ut. Haha. 

Nej nu ska jag dricka lite te och övertala Thobias om att jag ska få spela lite tv-spel ;D

 Natti natti<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback