för sent

17 januari 2009 kl 14:32

Klockan halv två så begav vi oss mot gymmet, när vi kom fram så visade det sig att Friskis & Svettis stängde klockan ett idag. Var ju helt intställda på att träna idag men så blev det då inte, så gick vi till en sprortaffär som Robin kände till, Thobias kikade runt lite men de blev inget fynd. Så gick vi till en syaffär och köpte självhäftande kardborreband som jag ska fästa Sesams matbricka i väggen med.

Så nu är vi hemma igen och ska väl inte göra så många handtag idag kan jag tänka mig. Har inga planer iaf, får väl se vad som händer och sker. 

Idag flyttar även min Linda upp till Umeå, hoppas att allt går bra och att rummet är okej :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback