flytt

23 juli 2008 kl 15:11

Snart bär det av neröver, och jag längtar nog så jag kan dö snart. Ska bli så kul att inreda som man helt själv vill ha det, och inte känna att man måste anpassa sig efter några andra.. Wonerbar!  Har i stor sett allt vi behöver nu, är bara endel små grejer som fattas och det tänkte vi åka och fixa i Kramfors på Dollar Store. Jag vill åka dit i helgen  typ på Söndag men karln verkar inte allt för sugen på det... Så vi får väl se när det blir av.

På fredag är det även Laxis här i stan så då blir det utgång, och på lördag är det Crousing igen. Laxis känns jätte kul att gå ut på men jag vet inte riktigt hur lockande det känns med Crousingen... Hela helgen försvinner ju med engång om man går ut båda dagarna, man är ju så slö dagen efter så man orkar ju inte direkt göra något alls förren man ska göra sig i ordning för nästa utgång. Så jag får se om det känns värt det att dricka båda dagarna. Ut ska man ju och kolla på Crousingen men dricka vet jag inte alls hur det blir..

Snart ska älsklingen på jobbet så då blir det till att ha dötråkigt som vanligt.. :( Jag vill på bilbingo ikväll men det verkar inte vara någon som ska dit.. har frågat Katta om inte hon vill följa med men hon har ju träning ikväll så det beror på om hon kan hoppa över den eller inte. Ska väl snart plinga henne o höra hur det blir.  Är ju trotts allt sista gången denna sommar dom har bingo där i sommar så det vore kul att vara där då.

Idag kom mamma och pappa hem från semester så nu går allt tillbaka till det vanliga igen.. Känns bra att ha dom hemma igen men samtidigt har det varit väldigt skönt att ha dom borta ett tag :P Allt är så mycket friare då, man kan komma o gå som man vill..Nu måste man anpassa sig och tänka på vad man gör..

Min T är den bästa som finns och jag älskar honom mer än något annat! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback