finally

29 januari 2009 kl 22:07

Har suttit och bråkat med Photoshop hela dagen i princip, för att få till en bra bakgrund här på bloggen. Så nu äntligen har jag fått till det, har varit fel storlek hit och dit på bilderna och jag har stängt av programet många gånger idag men jag är ju en envis människa så jag startade upp det nu ikväll igen och tänkte att nu skulle jag banne mig få till det och tillslut så. Är rätt nöjd med resultatet, känns som att bakgrunden passar mig förskräckligt bra :)

I morgon ska Thobias iväg på jakt, så jag blir själv tills på lördag någon gång, går väl bra de med, förutom att jag tycker att det är mycket läskigt att sova ensam, men jag har ju en heldel nätter själv sedan om några veckor då Thobias åker till Sollefteå så jag måste väll vänja mig på något vis. Hur nu det ska gå? Får sova med alla lampor tända i princip :P Haha. 

Nu när jag äntligen blivit klar med bakgrunden i ps så ska jag väl kika lite på tv om de finns något att se på vill säga, annars lär jag väl hamna i ps igen :P Jävla Natalie ;) Hihi.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback