filmjölkslimpa

5 december 2008 kl 14:09

För tillfället står det 2 st filmjölkslimpor på bänken och kallnar, väntar på att ätas upp ;). Doftar underbart gott måste jag säga. Älskar detta bröd, tänker på mitt kära hem i Helgum, när mamma brukade göra dessa limpor så var de slut i ett naffs, så lär det nog bli här med, om jag känner mig och Thobias rätt ;P Igår fick jag äntligen tag på den efterlängtade bikarbonaten, den var slut på Coop Extra tidigare i veckan när jag skulle köpa den, men igår så :) Så fort T gått tillbaka till IUC igen efter lunchen så slängde jag ihop alla ingredienser och geggade ihop det, jäkla kletigt var de, men lätt värt det. Ska nog göra 2 till ikväll eller i helgen. Så skönt att det bara är att frysa in dom och sedan ta fram en kvällen innan man ska ha igen, sweeeet! :)

Blir nog tvungen att träna helt själv ikväll på Friskis och Svettis, Thobias har massa träningsverk så han tänkte ha en vilodag från gymmet och gå ut och springa ist. Tråkis :P Men men, jag får se om jag går dit själv då eller kör lite övningar hemma själv, får se hur det blir, nått måste jag göra iaf, annars kommer man ju att tappa det man gjort hittils. Skulle vara skönt att gå på gymmet men det är ju så himla tråkigt att vara där själv, men det är väl bara att bita ihop och ta med ipoden och poppa massa hårdrock :) 

Är ju Idol ikväll med, som jag sagt 1000 ggr redan så vill jag se på det med min Linda men men.. Kommer nog bli en jobbig kväll ikväll och se på det, jag vet inte riktigt vem jag vill som ska åka ut.. inte Kevin iaf, jag hoppas att han vinner hela skiten, Robin har ju även växt i mina ögon så då tror jag att jag tycker att Alice ska åka ut. Tycker hon har för barnslig röst, men visst hon är duktig men inte riktigt min typ av sångerska. Återstår att se hur det går. 

Spelar jätte hög hårdrock här hemma för tillfället då det bara är jag hemma, Sesam också förstås men han ligger på sitt katträd och sussar på översta hyllan, så ingen gnäller när jag spelar :D Lovely! Såg på Scrubs här om kvällen och då spelades Cat's in the cradle, hade glömt bort den låten nästan, så jag laddade genast hem den med Guns 'n' Roses, älskar den och idag har den spelats ett X antal gånger :D Underbar låt!

Ha en trevlig helg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback