fajitas

25 januari 2009 kl 15:27

Har nyss kommit hem ifrån gymmet, är så skönt när det är gjort, man mår så bra inombords av att veta att man varit duktig. Thobias är kvar där fortfarande, det var massor med folk så de var kö på varje styrkemaskin typ så de tar lite tid. Jag körde bara kondition så när jag var klar hade han knappt gjort något pga alla köer överallt :P

Idag ska jag göra fajitas till middag, så förbannat gott! Är nog min favoritmat tror jag, så Peders lasagne då förståss, men annars är de banne mig fajitas som jag är förälskad i. Starkt så ögonen tåras nästan och så blir man snuvig :P Ska bli riktigt gott, ska väl göra så middagen är klar strax efter klockan fem, blir ganska lagom, annars om man äter tidigare så hinner man bli hungrig igen innan man ska sova, inte bra.

Nej nu har jag nog inget mer att skriva, kanske blir något mer senare.

xoxo/ K




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback