exhaustede

16 oktober 2007 kl 15:47

Är så trött i hela kroppen så jag tror jag kan dö... Ont i fötterna så det skriker om det och hela huvet är kaos.
Har börjat jobba på Multrågarn som är en textil butik för dom som inte vet. Är jätte skoj men det kryllar verkligen av massa sura och vresiga tanter och gubbar.. Men mesta dels så är det riktigt skoj :)
Jobbar ju även på Helgumsskola på kvällarna och städar.. Man hinner knappt hem från det ena jobbet så ska man iväg på det andra.. Är jäkligt jobbigt kan jag tala om! Men man får ju några kronor iaf!

Har ju som sagt tatuerat mig.. och har inte lagt upp en bild på det för att en viss person inte skulle få se den innan han kom hem! :) Men nu när han sett den så är det ju fritt fram. Så här kommer en bild. Den ser lite missformad och sne ut men det är pga hur jag håller armen. Är mycket nöjd och ångrar mig inte en sekund. Tycker om att den är designad av mig själv... Ingen annan har alltså en sån :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback