Everything

16 juli 2007 kl 16:05

Nu är det verkligen ENORM saknad! Det är som en ond saga där man träffar den mest underbara personen och sen kan man inte umgås med honom utan han ska vara i ett helt annat land så man knappt kan höra något från honom. Känns som att det är en elak människa som har kommit underfun med att folk som hittar någon dom verkligen tycker om ska dras ifrån varandra. Vissa stunder är det verkligen outhärdligt och man håller på att nästan gråta ihjäl sig av saknaden.. Vill bara ha hem min söta nu.. Vet inte vad jag ska ta mig till snart.

Det jobbigaste med hela denna situation är att man inte kan ha så mkt kontakt alls.. Det är verkligen skit jobbigt, saknar hans röst och sättet han pratar till mig. Att bara kunna slänga iväg ett sms eller ringa precis då man vill, det existerar inte.. Ni som har distansförhållanden runt om i samma land, ni ska veta hur lätt ni har det! Det är en viss skillnad mellan att ha typ 10 mil ifrån varandra och att bo i samma land än att ha sin älskade i Afghanistan som ligger 100-tals mil bort.. Det är ett rent helvete ska jag tala om! Varje dag är man rädd att något ska hända honom, att man ska få ett samtal där dom berättar nått som man absolut inte vill höra.. Vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände honom!? He's everything to me!

Thobias, du är det bästa som någonsin har hänt mig! <3 Du är helt magisk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback