.

Har nu gjort min första dag på Studio Fresch och det har varit en helt okej dag. I morgon är det bara jag och Helen som ska jobba där, idag kom ju även Judit dit de sista 4 timmarna. Så ska Helen göra en massa behandlingar på dagen i morgon så jag kommer få sköta affären helt själv i stort sett, men de ska nog gå bra de :)

Har fått ont i halsen nu ikväll och har även gått och nysit rätt mycket idag så ja gär snuvig.. Så jäääävla typiskt om jag skulle gå och bli sjuk nu när allt är klappat och klart inför helgen, Danko på fredag kväll som biljetterna redan är betalda till.. GAAAH! Jag hoppas verkligen inte att jag blir dunder förkyld som jag alltid brukar bli, ska gå på apoteket i morgon och gå och köpa någon såndär förkylnings grejs.. Så jag hoppas det kommer att hjälpa. Vore såååå typiskt om ja bli sjuk just nu bara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback