.

7 februari 2009 kl 23:56

Nyss sett på The pink panther på 4:an, den är rätt rolig. Clousseau är så förbannat klantig då det gäller allt, jag menar hur ofta fickparkerar man så man kör in i bilarna bakom och framför typ 3 gånger innan man är klar? Hahah nej det är en omöjlighet om man inte ska klämma in sig på en pytteliten plats :P Så nu är det Behind enemy lines som visas, Thobias verkar tycka den är bra så jag har väl inget annat val än att se den jag med, om jag inte bestämmer mig för att sitta och greja lite i photoshop ist vill säga. Vilket är mest trolig!

Igår fyllde ju min älskade pappa år, önskade jag hade varit hemma så jag med fick vara med och fira honom.. Med släkt och allt, saknar det massor! Kommer missa Saras födelsedag med 1 dag också, åker tillbaka hit ner precis då.. Så synd! Ska höra med dom där hemma om vi inte kan fira henne där på helgen innan jag kommer hem så jag också får vara med på någons firande :P Kommer ju inte ens vara hemma då jag fyller år, skit tråkigt! Aja, finns ju inte så mycket att göra åt saken. 

På måndag ska jag på KFG igen, får träffa vår nya handledare för första gången så det ska väl bli intressant att se vem hon är. Så kl 12 har vi tvättid så jag hoppas verkligen inte att hon säger att vi ska komma tillbaka efter lunch.. Måste verkligen tvätta då, kommer vara brist på kläder annars. Thobias går i skolan hela dagen på måndag så det måste helt enkelt bli så att jag kan vara hemma på dagen där.. Vore ju iofs konstigt om hon skulle komma och säga att vi ska vara där efter lunch när vi aldrig förut har måstat vara det.. Men Ammi sa att det skulle bli endel ändringar på KFG nu när de nya kommer så det skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir så.. 

Nej nu ska jag nog pilla lite i ps. Sleep tight! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback