.

3 februari 2009 kl 00:29

Ligger i soffan och degar hemma hos Johanna, lite sådär skönt och avslappnande. Idag har det verkligen inte varit någon bra dag med pointsen, dom har skjutit skyhögt i räkningen idag, inte bra alls. Men de får bli nya tag i morgon, här med lovar jag att sköta mig i morgon! ;D Haha,får väl se hur bra det går ;P

Saknar min lilla Thobias, som egentligen inte är så liten kanske, 192 cm från marken. Är skoj att vara och hälsa på Johanna men det är samtidigt väldigt konstigt att vara ifrån Thobias, särskilt att inte sova med honom. Det är ju något som man är van vid, att bråka om plats i sängen ;) Eller har jag fel älskling? Du och din stora rumpa ;) Haha. Tror jag ska rita ett sträck i sängen så man ser att nu har jag halva o han andra halvan. Hihi. Nej, nog tusan klarar jag mig utan honom i några dagar, har jag klarat mig utan honom i ca 8 månader så är ju några dagar en dropp i havet. Men jag saknar honom lika mycket för det, även fast det bara är några dagar och inte massa månader. I love him more and more every day <3 You're my life babe!

I morgon blir det att jag och Johanna åker in till Karlskoga centrum och ska kika runt lite. Jag håller tummarna för att hitta en skinnjacka på rea ;) Haha, ja man kan ju alltid drömma iaf!

 

Natti natti!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback