.

31 januari 2009 kl 11:39

Inatt gick det otroligt bra faktiskt att sova själv, var inga som helst problem med att somna eller tycka att det var läskigt, var påväg att komma in på spåret läskigt i mitt huvud, vilket betyder att jag kommer ihåg en massa galna saker som hänt på skräckfilmer men så fort de var påväg så slog jag iväg tankarna och tänkte på nått som gjorde mig glad ist. Så inatt har jag sovit väldigt bra faktiskt! Dock vaknade jag av att en lillasyster ringde och väckte mig strax innan 11, vilket kändes lite tidigt med tanke på att jag somnade vid halv tre inatt. Men jag pallrade mig upp ur sängen med en helt galen katt som jamade så jag trodde jag skulle få spunk! Sesam var ooootroligt gossugen och skulle för allt i världen bli klappad så det var bara att sätta igång och honom sin morgon gosning och sedan dra upp persienen en bit så han kunde hoppa upp i fönstret och spana på alla coola grejer utanför. Hahah han är bra söt. <3 Han sitter där fortfarande och har ögonen uppspärrade till max så jag skulle gissa på att det är någon/några fåglar som är utanför och är extremt intressanta.

Var ju rädd att jag skulle rulla fram idag pga allt godis o cider drickande, men otroligt nog hade jag inte ens gått upp ett hekto, skönt som bara den! 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog rätt slappt skulle jag tro. Hoppas att Thobias kommer hem kring middagstid iaf, så han inte kommer någon gång ikväll, då blir det tråkigt! Men men, han trivs nog som fisken i vattnet där borta ute i skogen på jakt. Dock kan jag tänka mig att han fryser lite, han har ju sina riktiga jaktkläder hemma i Sollefteå så han fick köpa sig ett par byxor igår som var lite "rätt" färg och som var fodrade. 

Nej nu ska jag nog ta och kika lite på Samantha, älskar den serien :D

Ha en fortsatt trevlig helg alla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback