..

28 januari 2009 kl 13:46

Inatt har det inte varit så lätt att sova heller, legat vaken en heldel och vridit och vänt på mig.. Sådär lagomt kul, eller inte! Jag har varit jätte trött men det har varit helt omöjligt att somna, hoppas detta "går över" snart så man kan få en hel natts sömn snart iaf.

Ska alldeles strax packa min träningsväska så det är klart till vi ska gå, så får jag ju även "inviga" mina träningsskor idag. Hoppas verkligen att det känns bra så man inte kommer hem med skavsår över hela fötterna, det är ju måttligt kul om det skulle vara så. Nej jag hoppas att dom är bra, skorna är sköna när man har på sig dom så jag hoppas att skavsåren uteblir. Ska nog köra bara kondition idag med, skidmaskinen och löpbandet blir de, sen kanske jag går ut till Thobias och kör lite med honom, beror på hur mycket ork jag har kvar i kroppen. 

Längtar massor tills jag ska hem till Sollefteå, är inte allt för länge kvar tills dess, 24 dagar tills jag åker upp. Blir skönt att ha något att göra på dagarna, något att fördriva tiden med :) Är en sån jäkla otur bara att Malin precis skulle vara ledig från Studio Fresch när jag ska vara där. Men de lär gå bra ändå, kommer nog träffa henne en heldel iaf,  rooooligt :D

 Saknar alla där hemma så otroligt mycket! Särskillt min lilla pappa <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback