.

6 januari 2009 kl 12:42

Jag höll mig vaken till ungefär kvart i tre inatt, jag slog på en film och kikade på den medans Thobias såg på hockey, men så efter ca 45 min in i filmen så slocknade jag. Vid fyra vaknade jag igen av att Thobias la sig i sängen och Sesam låg på mig och stångade mig på näsan med sin nos. Han var "övergosig" tror jag, trodde aldrig han skulle sluta attackera mig :P

Vaknade kring 12 idag, lite sent, hela dagen försvinner ju i stort sett, inte för att jag har några planer som ska göras, utan för att det blir kväll så fort bara.. 

Dom visar Tjorven och Skrållan på 4:an nu, har lite svårt för det, är inte lika roligt som de andra gamla barnprogramen. Så börjar Polarexpressen nu på 3:an, den ska jag nog kika på tror jag. 

Nej om man ska försöka få upp karln ur sängen, de är ju hur tråkigt som helst att sitta uppe helt själv. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback